דפים

יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

הבעל האישה והמאהב ההומו

הסיפור שלי הפעם מדבר על זוג בשנות ה 40 לחייהם שנשואים באושר.
האישה, נקרא לה א', פנתה לחוקר פרטי כי היא חושבת שבעלה החליף את זהותו המינית והחל לאהוב גברים, היא חשדה בכך מפני שהסקס בניהם כבר לא אותו הדבר,ומפני שהחל לקנות בגדים שלא היה קונה בעבר, צבעוניים וצמודים לגוף, בנוסף להכל א' טענה שבעלה נעלם מדי פעם לכמה שעות מהבית מבלי לספר לה לאן.

התחלנו בחקירה תוך שיתוף פעולה מלא עם א', ביקשנו שתעדכן אותנו בכל פעם שבעלה יוצא מהבית שלא למטרות עבודה או דברים מתוכננים מראש, ואכן לאחר יומיים שלחה לי הודעה שבעלה מתארגן ליציאה, מיד התארגנו והגענו לחניית הבית לפני שהספיק לצאת מהבית, מעקב קצר גילה שאכן הגיע למועדון של גייז באיזור המרכז, בדרך למועדון בעלה נראה מחליף את בגדיו ולובש חולצה מכופתרת פרחונית צמודה לגוף ומתבשם בבושם נשי, כשיצא נראה היה שהוא די מבוייש אך מכיר את באי המקום, גם אנחנו החלפנו בגדים ונכנסו פנימה.
חוקר פרטילאחר לא הרבה זמן ראינו מישהו מתקרב לעבר בעלה, ומקבל אותו בחיבוק ונשיקה. ומייד החלו את הערב שלהם ביחד עם שתייה על הבר וריקודים ברחבת הריקודים. יצאנו החוצה וחיכינו לראות את היציאה של שניהם מהמועדון, לאחר כשעתיים יצאו שניהם אוחזים ידיים ונכנסו לרכב, נסיעה קצרה הביאה את שניהם לכיוון ביתו של בן הזוג, מהרכב הם יצאו שוב כשידיהם אחוזים, והם עלו למעלה.

לאחר כשעה וחצי, ירד בעלה של א' מהבניין והחל בנסיעה לביתו, בדרך הביתה ראינו אותו מחליף חולצה (לאותה החולצה שיצא איתה מביתו) ומתבשם באותו הבושם, לאחר נסיעה קצרה של כ 10 דקות הגיע שוב לביתו. סיפרנו על הממצאים לא', וביקשו ממנה עדיין לא לעשות דבר ולעדכן אותנו שוב כשאר מתארגן ליציאה, ולאחר שלושה ימים, ערב שישי, שוב קיבלו הודעה שהבעל מתארגן - הפעם ביקשנו ממנה לשאול אותו לאן הוא הולך, והיא קיבלה תשובה שהוא הולך לפאב עם שני חברים.
הפעם הצטיידנו במצלמות הזעירות שלנו ושוב ביצענו מעקב אחרי בעלה, ואכן התגלה שוב ביחד עם אותו בן זוג במועדון אחר באיזור המרכז, אותו סיטואציה, שוב החלפות הבגדים, הפגישה הדיסקרטית בתוך המועדון והיציאה המשותפת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה