דפים

יום ראשון, 8 במרץ 2015

מתי פונים למשרדי חקירות ?

החיים שלנו לכאורה אמורים להתנהל בשקיפות. עסקים רוצים לעשות עסקים הוגנים, בעלי חברות רוצים להתפתח להצלחה, אנשים פרטיים שואפים לדעת את האמת, ולנהוג לפיה. אבל במציאות הדברים לא באמת קורים כך.
בתחום העסקי-הכלכלי מילת המפתח היא כסף, ויש אנשים המוכנים לעשות הרבה דברים בשביל להשיג אותו, ולא תמיד בדרכים כשרות.

בתחום האישי אנשים רוצים לבנות משפחה עם מי שהם חושבים שהם הולכים להקים אותה, או לנהל חיי נישואין הוגנים מתוך יושרה. וגם זה לא תמיד קורה כמו שחושבים.

משרדי חקירות  משמשים בעצם לחושפי האמת כפי שהיא, כדי למנוע מהלכים שקריים, לא צודקים ולא הוגנים הן בתחום הכלכלי והן בתחום האישי.

שיטות וטכניקות העבודה של חוקרים פרטיים, הם שמאפשרים לחשוף את מה שמישהו אחר מנסה להסתיר, ולעיתים רבות מדובר במידע גורלי, שעלול לשנות חיי עסקים או חיים של אנשים.

חקירות כלכליות !

כשבעל עסק או חברה מנהל את עסקיו, הוא כמובן שואף להצליח. כל התנהלות עסקית שמקורה בשקר או במרמה, עלולים להכשיל אותו וגם את העסק שלו. כשמדובר בחקירות כלכליות מקיף התחום את החקירות הבאות: חקירות אמינות ויושרה של עובדים, נאמנות. מעקב ופיקוח על עובדי מטען הנגישים לסחורה. מקורות אמיתיים של חומרי גלם. ריגול תעשייתי, הגנה על סודות מסחריים, השגת מידע לצורך התמודדות במכרזים שונים. מידע על התפתחויות עסקיות של מתחרים, קמפיינים עתידיים ועוד. מונופולים שלא עפ"י החוק. הונאות בתוך חברות, רישומים כוזבים, סחורות גנובות, איתור של חשבונות בנק, מידע על חובות, יעוץ לגבי תביעות עתידיות, חקירות כלכליות של חייבים ונושים.

מהן חקירות אישיות ?


חקירות אישיות נוגעות לתחום הפרט, ותפקידן הוא לחשוף אמיתות ומידע בנוגע לאדם זה או אחר, שמוסתר בכוונה ובזדון.
מדובר על רישום צוואות שלא כדין (היעדר כשירות), איתור מטרידים טלפוניים, רלשנות רפואית, חקירות עבור חברות ביטוח בגין תביעות.
נתח גדול מעבודתם של החוקרים הפרטיים עוסק בחקירות בחשד של בגידה מצד אחד מבני הזוג.


מהו יתרונם של משרדי החקירות ?


חוקרים פרטיים במשרדי חקירות
חוקרים פרטיים
כל אחד עפ"י דרכו פיתח ויצר שיטות וטכניקות עבודה חוקיות המאפשרות להם להגיע למידע מוסתר ומוטמן.
לעיתים מדובר על מידע שהמסתיר אותו אף הוא השתמש בטכניקות ובשיטות ייחודיות, והאתגר של החוקר הפרטי הוא לנסות ולעקוף את התחבולות וההטעיות בהן הוא נתקל, ולנסות להגיע ולהשיג את המידע באופן חוקי.
הדברים אינם פשוטים כלל. לעיתים מדובר על אנשים מתוחכמים שמעלימים את המידע באופן מסובך וערמומי, ואז צריך החוקר הפרטי לדבוק בשיטות החקירה שלו בהתמדה ובנחישות, עד לחשיפת המידע.
זה יכול לקחת זמן ממושך. מדובר על חקירות ומעקבים רצופים סביב השעון. על חושים חדים, מוטיבציה גבוהה ובעיקר- להגיע אל האמת האחת והיחידה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה