דפים

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

על גנבת מחנויות שגנבה פעם אחת יותר מדי


גבי היה בעל חנות לממכר בגדים. היה לו חנות בגדים בקניון במרכז הארץ. לאחר מספר שנים שהעסק שלו שגשג הוא הקים עוד שתי חנויות בקניונים בערים שכנות. בשנת 2010 הוא שם לב שחלק מהמלאי שלו בחנויות חסר. בהתחלה הוא לא הבין איך כל פעם הוא מזמין סחורה וכל פעם חסרים ממנה שניים או שלוש פרטים. הוא חשב שיש לו טעות בספרים. לאחר שחשדו התעורר הוא שכר חוקר פרטי העונה לשם רני. רני הבין שמשהו כאן לא מסתדר. הוא החליט להציב מצלמות מעקב בחנות עצמה וגם במחסנים שלה.

סיפור חקירות – מה קורה שלבעל חנויות נמאס שגונבים ממנו?


חוקר פרטי
לאחר שלגבי נמאס שגונבים ממנו, הוא ביקש מרני לחקור חקירה יסודית ומעמיקה. סיפור חקירות זה התברר כפשוט מאוד. לגבי הייתה עובדת שקראו טלי. טלי עבדה עם גבי מספר שנים והיא עסקה גם בטיפול במלאי וגם במכירה ללקוחות החנות. מדי פעם שאף אחד לא היה שם לב טלי היה "לוקחת" חולצה אחת או מכנס ג'ינס לבית שלה בלי לשלם או לדווח על כך. לאחר התקנת המצלמות רני תפס את טלי בפעולה. היא תעודה במשך חודשיים כאשר כל פעם היא גונבת פריט אחר מהסחורה. גבי פיטר אותה ופנה למשטרה. נמאס היה לו שגונבים ממנו והוא החליט שמעכשיו תמיד יהיו בחנויות שלו מצלמות אבטחה. טלי נשפטה לשנה מאסר בפועל ובקנס של עשרת אלפים ₪.

סיפור חקירות – איך בלש פרטי יכול לסייע לנו להגן על הרכוש שלנו?


סיפור חקירות זה מהווה דוגמא טובה לדרך שבה חוקר פרטי יכול לעזור לנו להגן על הרכוש הפרטי שלנו. בלש פרטי יכול להציב מכשירי מעקב ומצלמות בבית שלנו או בבית העסק שלנו. הוא יכול לבצע חקירות אודות אנשים שנמצאים בחיים שלנו ולוודא שאין להם עבר פלילי או שלדים בארון. החוקר יוכל לסייע לנו לברר אם מישהו מנסה לפגוע בנו או ברכוש שלנו. על ידי השגת ראיות ממשיות החוקר הפרטי יסייע לנו לשמור על הביטחון האישי שלנו ועל הביטחון של הרכוש שלנו.
לסיכום, ניתן לומר שהסיפור של גבי מהווה דוגמה חיה לכך שאסור לנו לסמוך יותר מדי על אף אחד. כמעסיקים אנחנו חייבים תמיד להיות עם יד על הדופק ולוודא שהעובדים שלנו נוהגים בהגינות. במקרה של אי סדרים כדאי לנו לפנות לחוקר פרטי שיעשה לנו סדר בבלגן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה