דפים

יום ראשון, 5 באפריל 2015

מה מותר ומה אסור לחוקר פרטי לבצע?

חקירות פרטיות הפכו לנחלת הכלל. בשביל שנוכל להיות בטוחים שחוקרים פרטיים לא מנצלים את הידע והכלים המקצועיים שלהם לרעה יש חוקים שנועדו להסדיר איזה פעולות מותרים לחוקר פרטי לבצע ואיזה אסור. חוקר פרטי יכול לחקור רק במסגרת האפשרויות שהחוק מתיר לו. חוקים שונים נועדו לאפשר לנו לחיות בבטיחות ובהרגשה שלמה של רוגע. משרד חקירות פרטי יסייע לנו במקרה שנשכור את שירותיו בצורה חוקית שתשיג את המטרות שלנו.

האם לחוקר פרטי מותר לבצע האזנות סתר?


חוקרים פרטיים
חוקר פרטי יכול לבצע מגוון רחב מאוד של פעולות אבל אסור לו לבצע האזנות סתר. האזנת סתר היא הקלטה של אדם או קבוצה בלי שהם נתנו לנו רשות לעשות כן. האזנות סתר אסורות גם למשטרה ולפרקליטות והם מותרות רק עם בית המשפט אישר אותם. ביצוע האזנות סתר בלי אישור של בית המשפט מהווה עבירה פלילית חמורה מאוד. אם החוקר הפרטי רוצה לבצע האזנת סתר עלינו לדווח עליו למשטרה ולא להשתמש בשירותיו.

איך חוקר פרטי יכול לסייע לנו לגלות עם גונבים מאתנו?


חוקר פרטי יוכל לסייע לנו מאוד במקרה שגונבים מאתנו. אם אנחנו חושדים שאחד מעובדי הבית שלנו גונב מאתנו כסף או רכוש כדאי לנו לפנות לחוקר פרטי שיברר עבורנו האם הם באמת גונבים מאתנו או לא. החוקר הפרטי יוכל לבדוק בצורה דיסקרטית אם העובדים שלנו גונבים מאתנו או לא. גניבה היא עניין חמור מאוד שיכול לעלות לגנב במאסר בפועל וקנסות גדולים מאוד. אם אנחנו חושדים שגונבים מאתנו כדאי לנו לפנות למשרד חקירות איכותי ולבקש מהם לחקור לעומק את החשדות שלנו. חקירה זו יכולה להתאים לאנשים פרטיים וגם למשרדים וחברות ציבוריות. אם יש לנו חשד שאדם מסוים הוא גנב עלינו לפעול לפי החשדות שלנו בצורה אחראית ומחושבת ולא בצורה אימפולסיבית וחסרת מעצורים. החקירה הפרטית תסייע לנו להחליט איך עלינו לפעול בנוגע לחשדות שלנו והאם הם בכלל נכונים.

איך חוקר פרטי יכול לעזור לנו לגלות אם מתעללים באדם קרוב לנו?


חוקר פרטי יוכל לעזור לנו גם במקרה שיש לנו קרוב משפחה שהוא חסר אונים ומצוי בכיסא גלגלים או במצב סיעודי ואנחנו חושדים שהמטפל שלו מתעלל בו עלינו לנקוט מעשה ולהציב בבית שלו מצלמות אבטחה. מצלמות אבטחה יסייעו לנו לתעד את מקרי ההתעללות. חקירות פרטיות יוכלו לסייע לנו לדעת האם קרוב המשפחה שלנו באמת עובר התעללות או לא. החוקר יסייע לנו לאסוף ראיות בגין ההתעללות וכך יהיה לנו מה להציג בבית המשפט ולמשטרה עם התלונה שלנו. חקירה פרטית תגן על קרוב המשפחה שלנו ותאפשר לנו לדעת בוודאות שהוא זוכה ליחס הגון ומכבד בבית שלו לאורך כל שעות היממה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה