דפים

יום שלישי, 9 ביוני 2015

משרד חקירות

הבסיס לפעילות האנושית הוא מידע. באמצעותו אנו יכולים להתנהל בחיינו האישיים ובעולם העבודה. מידע מהימן הינו הבסיס עליו אנו בונים את תפיסתנו וממנו גם נובעת התנהגותנו. כשאנו נמצאים במחסור של מידע התגובה האוטומטית היא כניסה ללחץ. אנשים לא אוהבים לעבוד ואפילו לחיות באופן מתמיד בסביבה מלאת אי-וודאות. האינטרנט פתח עבורנו אמנם צוהר עצום למידע בנושאים שונים, אך ישנו עדיין מידע רב שסמוי מאיתנו ונמצא מחוץ לנגישותנו, זאת מכיוון שאין לנו את הכלים והידע המתאימים בכדי להגיע אליו, או שפשוט הדבר נמנע מאיתנו בכוונה תחילה. לצורך זה קיימים משרדי חקירות פרטיות.

חקירות פרטיות

תחום החקירות הפרטיות נוצר בכדי לספק מענה לצורך במידע במישור האזרחי. חקירות של פשעים שונים מתבצעים בידי גופים מטעם המדינה כגון המשטרה, אך קיימת גם אפשרות לחוקרים פרטיים מקצועיים ומורשים לבצע חקירות בחופש פעולה מסוים שאינו מוקנה לאזרח רגיל שאינו מורשה.
קיימים סוגים שונים של חקירות פרטיות להלן מספר סוגים מרכזיים.

כלכליות – חקירות מסוג זה נועדו בכדי לספק מידע פיננסי על אדם, או גוף מסוים. זאת מתוך מגוון רחב של סיבות כגון תחרות עסקית, בירור מצב פיננסי אמיתי של חייבים או של חתנים/כלות לעתיד.
איתור – חקירות שמתמקדות באיתור של נעדרים או של רכוש.
אישות – חקירות שמתמקדות בגילוי התנהגות בוגדנית מצד אחד מבני הזוג. במקרים רבים כוללות גם איסוף ראיות מוחשיות לצורך משפט גירושין.
בילוש – התחקות אחר אנשים מסוימים והתנהגותם במגוון כלים שונים. לדוגמא, מעסיק שחושד כי עובדיו גונבים או מחבלים בעבודה או הורים שחושדים כי ילדיהם עוסקים בפעילות המסוכנת לשלומם.

חקירות – כלים

כליו של חוקר פרטי היינם מגוונים ביותר וקצרה היריעה מלפרט את כולם. בפניכם מספר כלים מרכזיים שכל חוקר פרטי מקצועי עושה בהם שימוש:

מעקב: ביצוע מעקבים הוא כנראה הכלי החשוב ביותר בארסנל של חוקר פרטי. כלי רגיש וחשוב מעין כמוהו שמאפשר בדיקה קרובה ומתמדת. מציבה את החוקר בסיכון שמה יתגלה ויפגע בחקירה כולה ולכן דורשת יכולות איסוף מידע מתקדמות, אך לא פחות מכך, יכולות הסוואה מתקדמות גם כן.

תוכנות מחשב: באמצעות תוכנות מחשב ייעודיות יכול החוקר לגלות מידע רלוונטי על מושא החקירה.
ציוד אלקטרוני – מצלמות מתוחכמות ומכשירי האזנה והקלטה מתקדמים נועדו בכדי לשדרג את חושיו של החוקר ולהעניק הוכחות חותכות וברורות.

מחפשים אחר משרד חקירות מקצועי ובעל ניסיון? הגעתם למקום הנכון, חברת מ.ח.א חקירות מקיים את כל סוגי החקירות הפרטיות במקצועיות מרובה ועם הציוד המקצועי ביותר.

למידע נוסף היכנסו לאתר >> https://www.cib-invs.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה