דפים

יום שלישי, 9 ביוני 2015

בגידה כואבת

שורת תיאור: בגידה היא תמיד דבר כואב, אך ישנן רמות שונות של כאב שבגידה עלולה לעורר. ישנן בגידות שעלולות להרוס את חיינו.

ביום שבני זוג יפסיקו לבגוד אחד בשני, אפשר לומר שהעבודה של חוקרים פרטיים תצנח באחוזים רבים. עם זאת, בגידות קיימות משחר ההיסטוריה ולא נראה שההתנהגות הזו הולכת להיעלם מעולמנו בקרוב. אתם ודאי מאמינים לי כשאני אומר שעולם החקירות הפרטיות גרם לי להיתקל בבגידות נלוזות ביותר שהגילוי שלהן החריב את עולמם של הבוגדים, אך גם לצערנו של הנבגדים. אחד המקרים הללו התרחש לפני כמספר שנים כשגיליתי שהמושג 'הכול נשאר במשפחה' הינו מוחשי ביותר.

הגיעה אליה הזמנה לחקירה בעקבות חשד לבגידה. הלקוחה הייתה אישה יפה מאוד אשר חשדה שבעלה בוגד בה עם אישה שהיא מכירה. 'כיצד את יודעת זאת?' שאלתי אותה, היא אמרה שבעלה אמנם גבר נאה, אך הוא מאוד ביישן בקרב נשים ומרגיש בנוח רק עם נשים איתן יש לו היכרות קודמת, רצוי ארוכת שנים. לטענתה, היא מכירה את כל הנשים בחייו ולכן סביר להניח שאם הוא בוגד בה מדובר באחת מאלו. למרות שבמרבית המקרים אנו מגלים שאיננו מכירים את בני-זוגנו כפי שאנו חושבים, הפעם האמנתי כי היא צודקת. תחקיר קטן על הבעל העלה כי אין לו כמעט כל קשר עם נשים שלא לדבר על ידידות. גם העבודה שלו אינה כוללת מגע עם נשים כמעט ובכלל. מצב שכזה הופך את החקירה לפשוטה מאוד עבורנו, המעקבים ברורים בהרבה וגם כיווני החקירה האפשריים.

עקבנו אחר חיובי האשראי של הבעל וגילינו כי הוא נוהג ללכת למלון הנמצא במרחק מה מעיר מגוריו. הוא פקד את המלון בערך פעם כחודשיים. חישבנו מתי תהיה הפעם הבאה בה יבקר במלון והצבנו עליו מעקב. צילמנו בסתר תמונות שלה אישה איתה קיים יחסי מין והבאנו את הראיות ללקוחה שלנו – אשתו הנאמנה. לצערנו הרב התגלה כי אכן קיימת היכרות בין האישה לבין המאהבת של בעלה – הן אחיות...
האישה הייתה כה המומה ונסערת עד שחששנו שמה היא קרובה להתמוטטות עצבים. למרות זאת, היא הצליחה בסופו של דבר לתפוס שליטה על עצמה והחליטה להתעמת עם בעלה. הבנו כי היא החליטה לסלוח לו בסופו של דבר.

האם הסיפור נגמר בכך? בשום פנים ואופן לא! לאחר כמספר חודשים פנתה אלינו שוב האישה עם חשדות חדשים. מעקב נוסף אחרי הבעל (שהפעם היה מתוחכם יותר, אך עדיין לא מספיק) גילה כי הוא שוכב עם אחת מחברותיה הטובות ביותר של אישתו! הבעל הסורר חזר שוב לסורו.

הבאנו שוב את הראיות לאישה. בסופו של דבר היא התגרשה מבעלה, אך אני מאמין שעד היום קשה לה מאוד לתת אמון באנשים.

לקריאה נוספת אודות חוקר פרטי: http://www.cib-invs.co.il/page116.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה